„Coveris“ laimėjo keturis apdovanojimus 2025 m. Jungtinės Karalystės pakuočių apdovanojimu

Pakuočių gamintojas „Coveris“ buvo apdovanotas keturiais apdovanojimais „UK Packaging Awards 2025“ apdovanojimuose, įskaitant „Metų pakuočių gamintojo“ titulą. Renginys, kuris šventė savo 20-ąjį jubiliejų, vyko Londone trečiadienį, spalio 8 d., ir jame buvo pabrėžti pasiekimai dizaino, inovacijų, efektyvumo ir tvarumo srityse. Be pagrindinio apdovanojimo, „Coveris“ laimėjo „Metų lanksčiosios plastikinės pakuotės“ ir „Geriausios naujos koncepcijos“ apdovanojimus, o grupės aukščiausios kokybės etikečių padalinys „Amberley Labels“ gavo „Metų etiketės“ apdovanojimą už savo veiklą aukščiausios kokybės alkoholinių gėrimų segmente.
Metų pakuočių gamintojo titulas atspindėjo „Coveris“ veiklos rezultatus tvarumo, inovacijų, veiklos vykdymo ir organizacinės kultūros srityse. Teisėjai pažymėjo, kad „Coveris“ parodė išskirtinius veiklos rezultatus visose vertintose srityse – inovacijose, tvarume, veiklos investicijose ir žmonėse.
„Coveris“ pergalė „Metų lanksčios plastikinės pakuotės“ kategorijoje buvo skirta „MonoFlexP PaperFeel“ pakuotei, sukurtai „Lidl“ mėsos gaminių linijai, kurią gamina „Cranswick“. Šis sprendimas pakeičia sudėtingą trijų sluoksnių laminatą vienos medžiagos plėvele, skirta perdirbti. „MonoFlexP PaperFeel“ suteikia popieriaus paviršių su taktiline tekstūra, išlaikydama produkto galiojimo laiką ir apsaugodama produkto vientisumą, taip padėdama išlaikyti aukštą produkto patrauklumą šaldytų mėsos produktų skyriuje.
Geriausios naujos koncepcijos apdovanojimas atiteko „MonoFlex Thermoform PaperFeel“ – naujovei perdirbamų polietileno termoformavimo pakuočių srityje. Šis sprendimas, sukurtas kaip daugialypės medžiagos laminatų pakaitalas, derina plastiko apsaugines savybes su popieriaus vizualinėmis ir taktilinėmis savybėmis. Jis sukurtas siekiant patenkinti funkcinius reikalavimus, keliamus baltymų produktams, pvz., supjaustytam mėsos, žuvies, lašinių ir sūrio gaminiams, ir prisidėti prie atliekų mažinimo tikslų visoje vertės grandinėje.
„Amberley Labels“ laimėjo „Metų etiketės“ titulą už „Aureus Vita“ gaminamą „Fibonacci Dry“ džiną. Skaitmeniniu būdu spausdinta etiketė pasižymi ryškia tipografija ir turtinga, tekstūruota baze. Ji yra gausiai papuošta folijos štampavimu, reljefiniu ir įspaudžiamu spausdinimu bei UV dažais; meistriškumas ir išskirtinė estetika yra skirti atspindėti produkto originalumą ir aukštą kokybę.
„Coveris“ generalinis direktorius Christian Kolarik sakė: „Keturi apdovanojimai, įskaitant „Metų pakavimo įmonės“ apdovanojimą, yra mūsų pasididžiavimas ir aiškus patvirtinimas, kad „Coveris“ grupė padarė didelę pažangą. Tai atspindi mūsų inovacijų popieriaus ir plastiko pakuočių srityje stiprumą, nuolatines investicijas į žmones, įrangą ir technologijas bei teigiamą mūsų „Be atliekų“ strategijos poveikį. Šie apdovanojimai yra tikras mūsų komandų ir mūsų darbo su klientais, siekiant vadovauti pakuočių pramonei tvaresniu ir atsakingesniu būdu, įvertinimas.
Individualiuose apdovanojimuose „Coveris“ popieriaus verslo padalinio operacinė direktorė Jo Ormrod gavo aukštą apdovanojimą „Metų moteris“ kategorijoje. Jos 25 metų karjerą charakterizuoja žmonių prioritetizavimas, stiprus orientavimasis į klientą ir strateginis požiūris, kuris remia augimą ir inovacijas visoje įmonėje.
