„Maggi“ makaronų pakuotę, kurioje mažinamas plastiko kiekis
Istorija apie naująją „Maggi“ makaronų pakuotę, kurioje mažinamas plastiko kiekis
Šių metų pradžioje „Nestlé“ prekės ženklas „Maggi“ pristatė naują pakuotės formatą, skirtą mažinti plastiko taršą. Dabar makaronus galima ruošti namuose puodelyje, o ne pačioje pakuotėje. Norėdami sužinoti daugiau, kalbėjomės su „Nestlé Australia“ komanda.
Skaitytojams, kurie galbūt praleido pirminį pranešimą, manau, būtų naudinga apžvelgti šį projektą. Kas konkrečiai vyksta?
Maggi padarė teigiamą gerai žinomo produkto pokytį - paskatino makaronų mėgėjus „BYOM“ (Bring Your Own Mug) su Maggi Mug Noodle. Makaronų patiekalas sukurtas taip, kad jį būtų galima sudėti tiesiai į standartinį namuose naudojamą dubenėlį ar puodelį, todėl vienai porcijai „Maggi Mug Noodles“ sunaudojama 83 % mažiau plastikinių pakuočių nei tradiciniams „Maggi Cup Noodles“ makaronams.
„Nestlé“ visada ieško būdų, kaip sumažinti pirmojo plastiko naudojimą. Pastebėję, kad daugelis makaronų mėgėjų mieliau mėgaujasi makaronais dubenėlyje ar puodelyje, o ne plastikiniame puodelyje, persvarstėme puodelio pakuotės poreikį.
Tyrimai patvirtino, kad daugiau nei pusė australų greitai paruošiamus makaronus namuose ar biure vartoja naudodami puodelį ar dubenėlį. Atsižvelgdami į tai, siekėme sukurti gaminį, kuris būtų tvari alternatyva ir kartu būtų patogus.
„Nestlé“ dažnai eksperimentuoja su įvairiais pakuočių formatais - nuo perdirbtų medžiagų ir perdirbimo galimybių didinimo iki pakartotinio naudojimo schemų. Mano klausimas: kodėl šiam konkrečiam projektui buvo pasirinktas „reduce“, o ne „reuse“ ar „recycle“?
Iki 2025 m., palyginti su 2018 m., siekiame trečdaliu sumažinti neapdoroto plastiko naudojimą. Siekdami prisidėti prie šio tikslo, iškėlėme sau iššūkį pagalvoti, kaip galėtume geriausiai pateikti tą patį puikų produktą naujoje, novatoriškoje pakuotėje.
Kartu su šiuo nauju pakuotės formatu taip pat padedame savo makaronų mėgėjams tinkamai perdirbti gaminius, ant pakuotės pateikdami perdirbimo instrukcijas. Kiekvienoje gaminio pakuotės dalyje pateikiama informacija, padedanti vartotojams sužinoti, ar pakuotę galima perdirbti, ar ją reikia išmesti į sąvartyną.
Kokia iki šiol buvo vartotojų reakcija į šį projektą? Ar prieš atliekant šį pokytį buvo atliktas koks nors vartotojų tyrimas? Jei taip, kokie buvo jo rezultatai?
Žinome, kad vartotojams svarbu, jog pakuotėse būtų naudojama mažiau plastiko, ir ši koncepcija buvo gerai išbandyta. Nors dar tik pradedame prekiauti, matome teigiamą postūmį.
Kaip ši naujoji pakuotė dera su bendraisiais „Nestlé“ pakuočių tvarumo tikslais?
„Nestlé“ siekia, kad iki 2025 m. 95 proc. mūsų plastikinių pakuočių būtų skirtos perdirbti, todėl, kai iš pradinio produkto pašalinome didžiuosius plastikinius puodelius, ir toliau stengėmės užtikrinti, kad visi likę pakuotės komponentai - kartoninė dėžutė, minkštos plastikinės pakuotės ir skonio maišelis - būtų skirti perdirbti.
Ką „Nestlé“ planuoja ateityje su tokiais projektais - ar gali būti, kad pakuočių mažinimas bus dar didesnis?
Siekdami ateities be atliekų, mūsų komandos ir toliau ieškos būdų, kaip sumaniai suprojektuotos pakuotės ir naujoviškos medžiagos gali prisidėti prie to, kad nenukentėtų kokybė, skonis ar kaina.