"Coca-Cola" buteliai sumažino svorį
Kaip "Coca-Cola" buteliai sumažino svorį
Trys prekės ženklo produktai, kurie yra lengvesnių butelių, pristatomų JAV ir Kanadoje, dalis. Kairėje pusėje - senasis butelis, dešinėje - naujasis. Trumpai
Bendrovė "Coca-Cola Company" pakeitė savo mažų PET butelių dizainą ir sumažino jų svorį.
Tai pirmasis per kelis dešimtmečius prekės ženklo butelių dizaino pakeitimas JAV ir Kanadoje.Įmonė tikisi sumažinti pirminio PET naudojimą 800 milijonų butelių ekvivalentu.
Pirmasis per kelis dešimtmečius "The Coca-Cola Company" butelių dizaino pakeitimas yra pagrindinė naujausios prekės ženklo lengvinimo iniciatyvos JAV ir Kanadoje dalis. Dėl naujos formos kiekvieno butelio svoris sumažėjo nuo 21 g iki 18,5 g. Naujovė taikoma 12, 16,9 ir 20 uncijų talpos buteliukams, skirtiems putojančiam, "Minute Maid Refreshments" ir "Minute Maid Aguas Frescas" gėrimų asortimentui. Naujajame butelyje bus galima įsigyti ir "Coca-Cola" prekinio ženklo 20 uncijų 100 % perdirbto rPET plastiko butelius (išskyrus dangtelius ir etiketes).
Įgyvendinant šią pakuočių iniciatyvą, bendrovė tikisi 2025 m., lyginant su 2024 m., sumažinti anglies dioksido išmetimą tiek, kiek per metus iš kelių būtų pašalinta daugiau kaip 17 000 automobilių.
Įgyvendinimas jau prasidėjo ir bus tęsiamas 2024 m.