„Magnum“ pirmasis pasaulyje ledų prekės ženklas, naudoja pakuotei rPP


„Magnum“ tapo pirmuoju pasaulyje ledų prekės ženklu, kurio pakuotėms pagal SABIC iniciatyvą naudojamas perdirbtas polipropileno plastikas.

Nors plastikas yra svarbus saugiam ir veiksmingam produktų platinimui, „Unilever“ norėjo rasti aplinkai draugiškesnį visame pasaulyje žinomo ledų prekės ženklo „Magnum“ pakuotės būdą. Bendrovė „Unilever“ jau seniai suvokia savo atsakomybę tiek sprendžiant plastiko atliekų patekimo į aplinką problemą, tiek ir siekiant maisto ir gaiviųjų gėrimų pramonėje užtikrinti tvaresnę ateitį.

Klientai pagrįstai tikisi, kad visos pakuotės bus tvarios ir tvirtos, įskaitant ir rinkoje pirmaujančių ledų pakuotes. Kadangi dėl koronaviruso pandemijos vis daugiau žmonių ledus vartoja namuose, poreikis rasti šios problemos sprendimą tapo dar aktualesnis.

Inovacijos žiedinės plastiko ekonomikos labui.

„Magnum“, jau prisiėmusi pasaulinį pakuočių įsipareigojimą mažinti naudojamo neapdoroto plastiko kiekį, pareiškė, kad netrukus visos jos pakuotės bus visiškai daugkartinio naudojimo, perdirbamos arba kompostuojamos ir pagamintos iš po vartojimo perdirbtų medžiagų, kad būtų laikomasi žiedinės ekonomikos principo. Tačiau, nors grožio ir asmens higienos produktams jau buvo galima naudoti perdirbtą polipropileną (rPP), nė vienas iš jų nebuvo patvirtintas naudoti maisto produktų pakuotėms. Be to, naudojant bet kokią kitą perdirbimo sistemą nebuvo įmanoma pagaminti maisto produktams tinkamo perdirbto polipropileno plastiko.

Todėl „Unilever“ nusprendė glaudžiai bendradarbiauti su SABIC, pasauline įvairių cheminių medžiagų gamybos lydere, ir sukurti novatorišką naują perdirbimo procesą, kurio metu po vartojimo susidariusios mišrios plastiko atliekos, kurios kitu atveju būtų atsidūrusios sąvartyne ar deginimo krosnyje, būtų paverstos derva, pasižyminčia tokiomis pačiomis savybėmis kaip ir pirminė maistinė derva. Naujoji medžiaga yra sertifikuotas žiedinis polipropilenas, kuriam naudojamos žaliavos iš perdirbto mišraus panaudoto plastiko.

Markas Vesteris, SABIC žiedinės ekonomikos vadovas, pridūrė: „Magnum“ indeliai rodo puikias „Unilever“ ir SABIC pastangas, tikrą bendradarbiavimą ir inovacijas, kurios skatina teigiamus pokyčius, kad būtų uždarytas vertingo, panaudoto plastiko ciklas."

Tvarumas skaičiais 2019 m. rPP indeliai, pirmieji pasaulyje ledų pramonėje, buvo sėkmingai išbandyti Ispanijoje, Belgijoje ir Nyderlanduose, o 2020 m. pradėti naudoti visose Europos šalyse. Iki tų metų pabaigos visi „Magnum“ pintiniai indeliai Europoje buvo pagaminti iš naujosios medžiagos, o tai sudarė daugiau kaip 160 000 kilogramų perdirbto plastiko. Per 2021 m. šis diegimas buvo tęsiamas visame pasaulyje, taip reikšmingai prisidedant prie platesnio „Unilever“ įsipareigojimo iki 2025 m. perpus sumažinti neapdoroto plastiko naudojimą daugiau nei 100 000 tonų ir paspartinti perdirbto plastiko naudojimą. Iki šios datos „Unilever“ siekia, kad visi „Magnum“ indeliai būtų pagaminti iš perdirbtų medžiagų.


Atgal